Detectivul de emoții - grupele mica - mijlocie

GR-CD41
Disponibil
22.00 lei TVA inclus
Disponibil
+
Scurta descriere

Detectivul de emoții este un auxiliar cu activități de învățare integrată pe teme de educație socio-emoțională pentru grupele mică și mijlocie.

”Detectivul de emoții” este un auxiliar cu activități de învățare integrată pe teme de educație socio-emoțională pentru grupele mică și mijlocie.

Alături de simpaticul detectiv de emoții, copilul va detecta toate emoțiile pe care cei cinci prieteni (Ela, Mia, Titi, Dudu și Andu) le trăiesc la grădiniță, la bunici, la magazin, în parcul de joacă, la picnic sau în vacanță la mare.

Întreg conținutul educațional rulează pe tabletă sau smartphone (Android, versiunea minimă 4.1) și poate fi vizualizat GRATUIT introducând codul de acces din revistă.

Softul conține 24 de povești animate și poezii, 12 jocuri educative și distractive și 20 de planșe didactice.

Revista, formată din 48 de pagini, cuprinde o mulțime de exerciții și activități integrate adaptate nivelului de vârstă al preșcolarilor.

La comandarea acestui pachet educațional se oferă gratuit jocul distractiv ”Cuburi cu emoții” (format din 9 cuburi ”emoționate” și 8 fețișoare care arată sentimente sau stări diferite).

Cuprins

1. Greşeala recunoscută e pe jumătate iertată!

DOS: cunoaşterea şi respectarea normelor de comportare în societate; emoţii pozitive şi negative

DLC: utilizarea corectă a semnificațiilor structurilor verbale orale

2. Ce ţie nu-ţi place, altuia nu-i face!

DOS: educarea abilităților de a relaționa pozitiv cu cei din jur; emoții şi sentimente

DŞ: formare de perechi după culoare

3. Lauda de sine nu miroase-a bine!

DOS: adaptarea comportamentului propriu la cerințele grupului; emoții și sentimente

DLC: utilizarea corectă a semnificațiilor structurilor verbale orale

4. Vorba dulce, mult aduce

DOS: formule de politețe; manifestarea de comportamente și atitudini în concordanță cu norme prestabilite și cunoscute

DLC: utilizarea corectă a semnificațiilor structurilor verbale orale

5. Ca să fii apreciat, nu fi încăpăţânat!

DOS: dezvoltarea abilității de acceptare a altor opinii; negocierea și participarea la luarea unor decizii comune

DLC: reacții adecvate la mesajele transmise

6. Nu lăsa pe mâine ce poţi face azi!

DOS: dezvoltarea comportamentelor de cooperare, prosociale, proactive; învățarea autocontrolului

DȘ: relații de ordine între elementele unei mulțimi (mare, mic); forme geometrice (cerc, pătrat, triunghi)

7. Prietenul la nevoie se cunoaşte

DOS: educarea trăsăturilor pozitive de voință și caracter; valori morale: prietenie, toleranță și armonie

DLC: adjective-însușiri

8. Nemulţumitului i se ia darul

DOS: dezvoltarea abilității de acceptare a altor opinii; negocierea și participarea la luarea unor decizii comune

DLC: reacții adecvate la mesajele transmise

9. Când doi se ceartă, al treilea câştigă

DOS: valori morale: prietenie, toleranță și armonie; negocierea și participarea la luarea unor decizii comune

DȘ: animale

10. Minciuna are picioare scurte

DOS: valori morale: adevăr, prietenie; grija față de animale

DȘ: dezvoltarea capacității de observare și stabilire de relații cauzale, spațiale și temporale

11. Lenea e cucoană mare

DOS: educarea trăsăturilor pozitive de voință și caracter; grija față de animale

DȘ: animale domestice

12. Graba strică treaba

DOS: educarea trăsăturilor pozitive de voință și caracter; valori morale: prietenie, toleranță și armonie

DLC: reacții adecvate la mesajele transmise

Nici o postare găsită

Scrie un comentariu

Livrarea produselor se face pe intreg teritoriul Romaniei. Produsele pe care le-ati comandat pot fi expediate cu :

  • Fan Courier
  • mijloace de transport auto proprii (în funcţie de cantitate şi destinaţie). 

 

Termeni de livrare:

  • Pentru produsele aflate in stoc - termenul de livrare este de max. 10 lucrătoare - de la data confirmarii comenzii/semnarii contractului in cazul institutiilor publice /a incasarii platii (atunci cand se doreste achitarea bunurilor prin ordin de plata)
  • Pentru produsele ce se produc la cerere sau se aduc la comandă - termenul de livrare va fi stabilit de comun acord cu clientul.

 

Tarife transport pe teritoriul Romaniei, indiferent de localitate:

  • transport gratuit – pentru produsele de material didactic - dacă valoarea comenzii depăşeşte suma de 200 lei (cu TVA inclus)
  • transport gratuit – pentru produsele de mobilier - dacă valoarea contractului depăşeşte suma de 12.000 lei (cu TVA inclus)
  • transport contra cost - pentru comenzi a căror valoare este mai mică decât cele precizate mai sus

 

Observatii importante:

  • Pentru comenzile care conţin produse cu volum sau greutate mare (ex. material didactic voluminos sau greu, mobilier scolar, table scolare si interactive, etc.) se asigură livrare gratuită dacă valoare depăşeşte 12.000 lei (cu TVA inclus)
  • Pentru comenzile mai mici de 12.000 lei (cu TVA inclus) şi care conţin produse cu volum sau greutate mare, cheltuielile de expediere se vor stabili de comun acord cu clientul, transportul putand fi realizat contra cost de furnizor

 

In cazul in care ati optat pentru plata in sistem ramburs, veti achita o taxa de ramburs de 20 lei, daca valoarea comenzii este sub 200 lei. Pentru comenzile ce depasesc 200 lei, plata in sistem ramburs se face gratuit, acest cost (de 20 lei) fiind suportat de TAMINEA SYSTEMS SRL.

 

De asemenea, se poate opta pentru ridicarea produselor de la sediul nostru, economisind astfel costurile de transport si ramburs.

 

         Fiecare cerere de oferta sau comanda va fi analizata de catre un reprezentant al TAMINEA SYSTEMS SRL, urmand a va contacta pentru detalii sau pentru confirmarea comenzii prin e-mail sau telefon.

 

In situatii speciale, independente de TAMINEA SYSTEMS SRL, timpul de livrare poate fi depasit, situatie in care veti fi notificat telefonic sau pe e-mail.

 

Produsele sunt asigurate pe toata durata transportului.

 

Orice reclamaţii cu privire la livrare (cantităţi, condiţii de transport, termene etc.) se fac în scris şi sunt acceptate în termen de maxim 5 zile lucrătoare de la data primirii mărfii. Reclamaţiile primite în termenul stipulat mai sus, vor fi soluţionate şi expediate în maxim 5 zile lucratoare.